Van Gerlinde, Jana en Esrosa heb ik een award gekregen voor m'n blog. Bedankt,echt een leuke verrassing! Zeker omdat ik niet zo'n actieve blogger ben. Zelf vind ik het wel altijd erg leuk om blogs te bekijken van allemaal mooi gemaakte kledingstukken.
Zo krijg ik zelf weer inspiratie!
Er zijn een paar regels om deze award door te geven...
1) Plaats de award en het berichtje op je Blog
2) Een bedankje en link naar degene die je de award heeft gegeven
3) Vertel ons 7 dingen over jezelf die wij niet van je weten
4) Kies 7 andere bloggers die volgens jou deze award ook verdienen
5) Plaats een link naar deze 7 bloggers
6) Laat deze 7 mensen weten dat je ze deze award hebt gegeven !
Ook ik ga me niet helemaal houden aan deze regels. Heel veel blogs bekijk ik regelmatig, een lijstje vind je hier rechts van m'n blog! Om er 7 uit te kiezen vind ik erg moeilijk, maar ik heb toch een keuze gemaakt. Ik wens iedereen veel plezier met z'n hobby en hoop nog lang van alle leuke blogs te mogen genieten!
Een link plaatsen lukte maar niet, dus nu zo:
www.zussies-kk.blogspot.com
snoeties-snoeties.blogspot.com
klavertjekleding.blogspot.com
frunnik.blogspot.com
julaba.blogspot.com
pigje.blogspot.com
sophijntje.blogspot.com



Dank je wel voor je award! Is wederzijds hoor, ik kijk ook graag op jouw blog.
BeantwoordenVerwijderenGefeliciteerd met de award en bedankt voor het doorgeven!!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Arjanne
Ah wat lief zeg! Dank je wel hoor ik ben er zeer zeker blij mee ;)
BeantwoordenVerwijderengroetjes.. Petra